مقالات

تونر چیست ؟

فروشگاه آنلاین بابیکو - تونر چیست

تونر پوست چیست؟

تونر چیست

فروشگاه آنلاین بابیکو - تونر چیست

حال در این مقاله به بررسی سوالاتی می پردازیم تا آگاهی شما عزیزان را در مورد انواع تونر و شیوه ی استفاده از آنها بالا ببرد تا بتوانید خیلی راحت انتخاب کنید!

در اینجا به شما می گوییم که چرا باید هر روز از تونر استفاده کنید.

تونر در حالی که برخی آن را بخشی بی فایده و غیر ضروری از روتین مراقبت از پوست می دانند، برخی دیگر به اثرات متعادل کننده پوست آن سوگند می خورند.

 به جرات می توان گفت که در دنیای همیشه در حال تکامل زیبایی که در آن محصولات نوآورانه به سمت چپ و راست عرضه می شوند، تونر یک وسیله ثابت بوده است.

ما از چندین متخصص پوست خواستیم تا اهمیت این محلول مبتنی بر آب را بررسی کنند و به سوال تونر چیست ما پاسخ دهد!

 به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد تونرهای پوست بدانید.

Joshua Zeichner متخصص پوست توضیح می دهد:

"تونرها محصولات مراقبت از پوست هستند که قوام آب دارند."

فروشگاه آنلاین بابیکو - تونر چیست

"به طور سنتی، آنها برای از بین بردن چربی اضافی پوست استفاده می شدند و به ویژه برای افرادی که آکنه داشتند مفید بودند. این محصولات حاوی غلظت بالایی از الکل هستند و بنابراین خشک می شدند. تونرهای امروزی حاوی انواع مواد تسکین دهنده، روشن کننده و ضد پیری هستند. "

سجل شاه، متخصص پوست و زیبایی مستقر در نیویورک

با این موضوع موافق است و می افزاید که فرمولاسیون جدید تونرها کاملاً با نمونه های سنتی خود متفاوت است. او توضیح می‌دهد:

«به‌طور سنتی، عملکرد تونر پاک‌سازی کامل پوست بود و اغلب به‌گونه‌ای فرموله می‌شد که برای از بین بردن هر گونه اثری از چربی و مواد زائد، بسیار قابض باشد.

در حالی که نسل جدید تونرها ممکن است هنوز آثاری از مواد زائد را از بین ببرند، آنها واقعاً برای تغذیه و بازسازی پوست پس از تمیز کردن و به عنوان پرایمر برای بقیه محصولات مراقبت از پوست شما عمل می کنند.

تونر چه کاری انجام می دهد؟

وقتی می گوییم یک تونر می تواند برای پوست شما معجزه کند به ما اعتماد کنید.

فروشگاه آنلاین بابیکو - تونر چیست

 می تواند کمک کند:

  • آخرین آثار روغن اضافی، آرایش و کثیفی را از بین ببرید.
  • منافذ پوست را کاملا تمیز کرده و ببندید.
  • تعادل pH طبیعی پوست خود را بازیابی کنید.
  • پوست خود را برای جذب بهتر مرطوب کننده آماده کنید.

فواید تونر صورت چیست؟

ما اغلب می شنویم که تونرها به تعادل pH پوست پس از پاکسازی کمک می کنند، اما معلوم می شود که این تنها مزیت بالقوه نیست.

ناخالصی ها را از بین می برد:

دبرا جلیمان متخصص پوست می گوید:

"تونر چربی و آثار آلودگی، باکتری ها و آرایش را از بین می برد." همچنین گرد و غبار، آلودگی و ناخالصی هایی را که پس از شستن با پاک کننده همچنان باقی می ماند را از بین می برد.

کارایی سایر محصولات را بهبود می بخشد: به گفته مربی و شریک اصلی Daphne Studio، Gunna Covert، تونرها "لایه برداری می کنند، به تعادل سطح pH پوست کمک می کنند و حتی به سایر محصولات مراقبت از پوست کمک می کنند تا به عمق پوست نفوذ کنند."

علاوه بر این، اگر پوست شما فاقد ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری است، یک تونر، بسته به ترکیبات آن، ممکن است برای شما مفیدتر از مثلاً افرادی با پوست سالم باشد.

تونر چیست ؟ و طرز تهیه تونر خانگی

سوال این است که چگونه؟

 این مایع به سرعت به پوست شما نفوذ می کند تا سلول های مرده پوست را از بین ببرد و آبرسانی سریعی به پوست شما ارائه دهد. به آن به عنوان یک آماده سازی برای منافذ پوست و یک پرایمر برای بقیه روتین مراقبت از پوست خود فکر کنید. بنابراین، تونر را به عنوان زنگ خطری برای پوست خود در نظر بگیرید و آن را برای شروع روز آماده کنید.

فروشگاه آنلاین بابیکو - تونر چیست

اکنون متوجه شدید که تونر پوست چیست، اما چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

روغن پاک کننده ساده صورت در کنار پدهای پنبه ای در حمام

چه زمانی باید تونر را در برنامه روزانه خود استفاده کنید؟

به گفته یایسر، بهتر است از تونر به عنوان اولین گام بعد از پاکسازی استفاده شود، زیرا به گفته او به خلاص شدن از شر هرگونه ناخالصی باقیمانده پوست کمک می کند و پوست را شاداب می کند و کاملا برای روتین مراقبت از پوست بعدی شما آماده می شود.

هر گونه کرم، سرم یا درمانی که پس از تونینگ اعمال می شود ممکن است به عمق بیشتری نفوذ کرده و از پتانسیل کامل آن بهره مند شود.

زمان استفاده از تونر: روز و شب

یک تونر را به برنامه روزمره خود بیاورید و صبح و شب از آن استفاده کنید. در ابتدای روز، تونر شما به ایجاد پایه طبیعی سالم برای آرایش شما کمک می کند. هنگام خواب، تونر نقش خود را در تمیز کردن و تغذیه پوست قبل از زمان چشم ایفا می کند.

هر چند وقت یکبار باید از تونر صورت استفاده کنید؟

شما نباید از تبدیل تونر به بخشی دائمی از روال خود بترسید، اما ممکن است کمی آزمون و خطا نیاز داشته باشد. شاه توضیح می‌دهد: «زمان و دوام استفاده از تونر واقعاً به نوع پوست، نگرانی‌های پوستی و مواد تشکیل دهنده تونر بستگی دارد.»

او توصیه می‌کند قبل از استفاده روزانه یا دو بار در روز، آن را با تونرهای خشن‌تر مصرف کنید. از سوی دیگر، او می گوید که "تونرهای آبرسان، آرام بخش و تسکین دهنده را می توان به طور کلی دو بار در روز استفاده کرد."

اما آیا هنوز به این فکر می کنید که تونر در مراحل مراقبت از پوست شما کجا قرار می گیرد؟

درست در وسط جای می گیرد.

اگر روتین شما با پاک کننده شروع می شود و با مرطوب کننده به پایان می رسد، فقط تونر خود را بین این دو قرار دهید. تبریک - شما به تازگی از یک روتین  ساده 1،2،3 پیروی کرده اید!

بعد از ما تکرار کنید:
  1. پاکسازی کنید
  2. عمیقا با تونر پاکسازی را انجام دهید
  3. و در آخر مرطوب کردن

این داستانی به قدمت زمان است، اما قطعاً داستان خوبی است.

نکته اصلی: تونر خود را در عرض یک دقیقه پس از پاکسازی بمالید، زیرا مواد فعال در هنگام خیس بودن بهتر به پوست شما نفوذ می کنند.

فروشگاه آنلاین بابیکو - تونر چیست

آیا تونر صورت برای انواع پوست مناسب است؟

مانند هر محصول جدید مراقبت از پوست، هنگام افزودن تونر به روال زیبایی صبح و/یا عصر خود باید حواستان باشد.

شاه می گوید:

«مطمئن شوید که تونر بیش از حد پوست شما را خشک یا تحریک نمی کند. همچنین، در مورد نواحی حساس صورت (به نزدیکی چشم ها یا چین های بینی فکر کنید)، مراقب باشید که زیاده روی نکنید.

و به گفته کاورت

 همیشه، همیشه مراقب الکل روی برچسب مواد تشکیل دهنده باشید. او می‌گوید: «حتما از یک تونر مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید و از الکل در تونرها دوری کنید، زیرا آنها تمایل دارند پوست را خشک کنند.

اکنون، آیا آماده یادگیری نحوه استفاده از تونر هستید؟ بیا بریم.

نحوه استفاده از تونر برای افراد تازه کار

چگونه تونر را اعمال می کنید؟

آیا نمی دانید چگونه از تونر صورت استفاده کنید؟

بهتر است آن را با اشباع پنبه یا دور پنبه با فرمول و به آرامی لکه کردن پوست اعمال کنید.

از نوع گرد پنبه ای نیست؟

بسیاری از تونرها به شکل اسپری در دسترس هستند که می توانند به حداقل رساندن ضایعات (امتیازات پاداش) و کاربرد راحت و آسان کمک کنند.

یکی از زیبایی های تونر این است که استفاده از آن بسیار سریع و آسان است. به سادگی مقدار زیادی را به یک پد پنبه ای اضافه کنید و سپس با حرکات ملایم رو به بالا روی پوست خود پاک کنید. و بس! زیبا و ساده، درست همانطور که ما آن را دوست داریم.

از چه نوع تونر استفاده کنم؟

به راحتی می توان فهمید که چرا استفاده از تونر صورت بی فایده است. اما همه تونرها یکسان ساخته نمی شوند. برخی از تونرهای روزهای گذشته بسیار قابض و خشک کننده بودند، زیرا قبلاً حاوی غلظت بالایی از الکل برای حذف روغن بودند. شما می خواهید مانع طبیعی پوست خود را در جای خود نگه دارید و از خشکی جلوگیری کنید، بنابراین یک تونر بدون الکل را انتخاب کنید.

تونر صورت تسکین دهنده پوست ما به حذف هرگونه باقی مانده قلیایی پس از پاکسازی کمک می کند و به پوست شما احساس طراوت می بخشد.

تونرها دارای ترکیب خاصی از مواد دوستدار پوست است:

ویچ هازل دارای قابلیت تونینگ طبیعی برای کمک به سفت کردن منافذ، به علاوه قابلیت قابض طبیعی برای کمک به سفت شدن پوست، منهای آن احساس وحشتناک، سفت و خشک است.

بابونه با خواص ضد التهابی خود به تسکین و آرامش پوست کمک می کند.

آلانتوئین به بازسازی سلولی کمک می کند، می تواند نرم و محافظت کند و تسکین دهنده و غیر تحریک کننده است. از ریشه گیاه کامفری می آید.

این ممکن است به اندازه یک پاک کننده یا سرم رتینول تاثیر نداشته باشد، اما هنوز هم توسط برخی به عنوان یک محصول ساختگی یا شکستن که می تواند به طور قابل توجهی پوست شما را بهبود بخشد، تبلیغ می شود.

 اما در حالی که بسیاری ممکن است بعد از آن احساس هیدراته شدن و تمیزی کنند، این سوال همیشگی این است که "تونر در واقع چه می کند؟" باقی.

لینک ها  

1./www.womenshealthmag.com

2. www.simple.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *